Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 23 januari 2008

Award

Av Marru - 23 januari 2008 13:03

Nu har jag fått en award av mina nyfunna vänner.


Först kom den från Helèn http://mitt-inre-rum.blogspot.com/. Tack för den. Jag blev jätteglad över den, precis som över att få lära känna dig via den här dumburken *S*, som inte är så dum trots allt. Hon gör förresten en massa fina saker, som jag glömt bort och säga åt henne. Men jag gör det nu. Önskar jag kunde skapa något verkligt också. Men jag får nöja mig med mitt PSP.


Nummer 2 kom från Eva, http://mittlillahem.blogspot.com/. Men hon har sin blogg vilande nu. Vilket jag är väldigt ledsen över. Hon hade så underbart fina bilder där. Var ett verkligt nöje och se allt det vackra.

Kram på dig, hoppas du kommer tillbaka.


Nu skall jag sätta mig ner och göra en födelsedagsgåva till en av mina grafikvänner som fyller år idag. Sen måste jag göra min lektion på PSP Treasures. Skall vara inskickat och godkänt senast imorgon eftermiddag, för att jag skall kunna få nästa lektion.

 
 
Helén

Helén

24 januari 2008 16:10

Heij tjejen..tuusen tack gooa du.
Det värmer massor å höra.. Joo, tänk att man kan möta så mycket goooa människor över en dumburk..hihihi..lustigt, men de var mej en himla klok uppfinning iaf.
Å duu..din sida å dina bilder e ju bara föör fina..kram på dej gumman..Helén.;-)

http://mitt-inre-rum.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards