Colliekompisarna

Alla inlägg den 15 april 2008

Av Marru - 15 april 2008 16:22

Oj, vad tiden går. Idag blir Lizzie 10 månader. Hon är redan stora flickan. Hon är lika stor som Farina och väger lika mycket också. Men ändå på nåt vis så känns hon mycket mindre än Farina. Konstigt. Brukar ta och lyfta upp henne och ha henne i knät på soffan. Hon är inte alls som dom andra 2. Hon är den enda hos oss som kan ligga på rygg. Hon tycker verkligen om att ligga på rygg. Vaknar ofta på morgonen och hon ligger mellan maken och mig, på rygg *S*. Det ser så roligt ut. Hon tycker fortfarande om att tugga på tuggben. Det är nåt som inte Micki och Farina har gjort på flera år. Men nu har Farina börjat, men hon skall alltid ha ett som Lizzie har tuggat mjukt. Då är hon där och snor den.


Ikväll skall vi till kennelklubben för andra gången. Få se vad vi får lära oss idag. Förra gången hade vi kontaktövningar, och sitt, stanna kvar. Dessa har vi tränat på varje dag här hemma. Det var lite si och så med kontakten när vi var på klubben, hon ville absolut inte titta mig i ögonen. Men när vi kom hem blev det bättre.


Sen när vi kommer därifrån så är det dags för mig att åka iväg och jobba min sista natt före ledigheten. Skall bli skönt att slippa se Virsbo under resten av veckan. Skall nog blunda när jag åker förbi där på söndag *S*. Vi skall ju till Västerås på utställning.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards