Colliekompisarna

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Marru - 17 november 2008 17:52

Idag tog vi fram apportbocken igen. Jag gör det sakta så att vi inte tröttnar på den. Nu kom vi så långt att jag gick och la den på golvet, kan ju inte gärna börja kasta saker inomhus. Sen gick jag till andra sidan rummet, och Lizzie var och hämtade bocken och kom till mig med den. Säger bara en sak, hurraa för matglada hundar *S*. Sen gjorde jag ett litet försök med Clara, men vi har inte kommit så långt än. Har ju nyss börjat. Hon vill inte gärna ta den i munnen än. Men bara jag är envis så kommer det säkert. Imorgon skall jag nog ta ett försök ute med Lizzie och apporten. Kommer att bli spännande och se vad hon hittar på.


Här kommer förresten en länk till den tredje Steadwyn flickan som var på utställningen i Eskiltuna. Enya och hennes kompis Indra på Starspangle´s. Ifall ni vill göra ett besök hos henne.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards