Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Award

Av Marru - 7 februari 2009 23:21

Har fått en lemonadeaward från Anki. Jättekul tycker jag. Säger tack så mycket.



Här är reglerna:


The Lemonade Award is given by a previos winner to 5 bloggers who have shown great attitudes and/or gratitude this week. It's a great way to show these people that you appriciate them. All you have to do is:
1. Put the logo on your blog or post.
2. Nominate at least 5 blogs and be sure to link your nominees within your post.
3. Let them know that they have received this award by commenting on their blog.
4. Share the Love and link to this post and the person from whom you received your award.


Dom 5 som jag skickar den vidare till är:


Missy

Mailis

Renathe

Viktoria

Gunilla


Ni andra får också ta denna award, men dom här 5 har fått den av en speciell anledning. Missy för att hon har så roliga idéer ibland. Mailis som har tagit mod i sig och startat en blogg. Renathe som visar så söta valpbilder åt oss varje dag. Viktoria för mera söta valpbilder. Gunilla för att hon inte har fått nån av mig förut.

 
 
Ingen bild

missy

8 februari 2009 09:49

Tack snälla för awarden, har satt ut den på bloggen men nu har jag inga att skicka den vidare till. Känns så dumt med den lilla skara folk jag har kontakt med för det är bara dem allt går till *s* börjar bli tjatigt.så jag spar att skicka vidare just nu

kram

 
Cina

Cina

8 februari 2009 14:37

Så nu har jag antagit din utmaning och den finns i min blogg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Astrid

Astrid

8 februari 2009 14:50

Vilken tur att du inte utmanadé mig för jag använder aldrig handväska

http://www.astridla.com

 
Ingen bild

Köpings-Mailis

8 februari 2009 20:44

Hej Marketta!
Tack för att du skriver så ofta i min blogg.
Hitills har jag bara fått rosor för den så det är ju roligt1
Otroligt vad många som är inne och kikar...
Men...vad jag är lite insatt i internetvärlden ändå..Måste fråga vad jag ska göra med awarden.Ska jag ta den som du fått från Anki eller ???
Du måste hjälpa en gammal kvinna som aldrig bloggat förut.
kramis från Köpings-Mailis som blir 66 år i morron.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards