Colliekompisarna

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Marru - 3 mars 2009 23:59

Det blev en ny tävling hos Maries hundblogg. Såklart är jag med och tävlar igen, för jag vill verkligen ha den boken. Den här gången lottar hon ut 2 böcker.


Här är boken:


Av Marru - 3 mars 2009 21:34

Idag har jag haft en psp dag, eller kväll skall jag väl säga. Har gjort lite av Målarbodens veckoteman, tre varianter av deras bonustema blev det. Tänkte visa upp en av dom här, den får mig att tänka på sommaren som jag saknar efter väldigt mycket nu.





Det är så kul och avkopplande och hålla på med det, så länge inte programmet lägger av och man inte har sparat det man håller på med, och man är nästan klar med det. Då är det inte avkopplande *S*. Ja, då får man skylla sig själv och börja om från början.


Imorgon skall jag åka en vända till Virsbo, sen på kvällen skall Lizzie och jag åka på våran allmänlydnadskurs med Sussie och hennes syster Yvonne. Ni kan göra ett besök hos Sussie och se vad mycket hon håller på med sina hundar, finns en länk till henne bland länkarna.


Men nu skall jag gå en liten bloggvända, sen skall jag kolla in på FL. Hoppas jag hinner med lite psp innan sängen kallar också. Just ja måste kolla vad som händer på Hundforumet, Collieforumet har jag lagt ner. Tänker inte läsa där på ett tag, blir bara arg och det är inte bra för blodtrycket *S*. Har faktiskt inte varit in där alls idag.



Av Marru - 3 mars 2009 12:46

Ja, då skall jag försöka hitta på en ny omröstning till mars månad. Tror jag skall fråga lite om MH. Det har ju varit på tapeten igen på ett visst årsmöte.


Av 44 röster så har 77,3% svarat att dom ger torrfoder.

13,6% ger färskfoder

Barf och burkmat fick 2,3 %

Resten 4,5 % ger hemlagat.


Torrfoder verkar vara det allra vanligaste, beror säkert på att det är så enkelt när man tex reser bort. Här fungerade det inte alls, vi hade 2 hundar som matvägrade hur länge som helst. Men när vi började åter igen med färskfoder så har ingen matvägrat, allt försvinner i ett nafs. 


Nu skall jag börja med nästa omröstning.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards