Colliekompisarna

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Marru - 23 mars 2009 23:33

Ikväll var det åter dags för agilityträning. Tur att klubben har en hall där man vara och träna nu när det bara snöar och snöar. Det har mer eller mindre snöat hela dagen idag. Så nu borde det väl räcka för den här omgången.


Idag hittade jag en ny rolig sida, man kan testa sig själv hur fort man skriver. Hittade en sån sida för länge sen men vet inte om den existerar nån mer. Men här är alla fall den här sidan. Jag skrev 51 ord i minuten. Klicka på Speed test för att komma dit.


Speed test

Av Marru - 23 mars 2009 13:09

Nu tänker jag börja med en ny kategori som jag skall kalla för dagens väder. Hade förut en 10 års kalender där jag alltid skrev upp vädret, och andra händelser. Men har inte köpt mig nån ny sen den andra tog slut. Och vi har alltid diskussioner här hemma om vädret tidigare år och vi har nästan alltid olika åsikter om vädret som varit också *S*. Men nu har jag skrivit ner det här, då är det bara och titta här hur det har varit. Kanske köper mig en ny 10 års kalender till nästa år. Den var faktiskt ganska bra och ha.


Men alla fall, idag är det mulet och temperaturen ligger kring nollan. Och så här såg det ut när jag gick morgonpromenaden idag.



Visst är det fint..... om det hade varit december eller januari nu. Men nu är vi i slutet på mars, och då skall det inte se ut så här :-(. 8 dagar kvar till första april. Dom första bilderna på tussilagon och blåsippor härifrån får vi vänta länge på i år.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards