Colliekompisarna

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Marru - 25 mars 2009 11:54

Den här fina awarden fick jag av Astrid. Tack snälla Astrid för den. Nu tänkte jag skicka vidare, det stod inte hur många man skulle skicka den till, men jag ger den alla fall till Jill, Reneth, Viktoria, ÅsaHelén, Sussie  men ni andra som är inne hos mig och läser får mer än gärna ta den, det är ni alla värda.

Av Marru - 25 mars 2009 11:10

Nu har man ju läst i tidningarna och hört i radion om dom här bonuserna och pensionerna, ja överhuvudtaget lönerna som höjdarna har på företag och på andra ställen i samhället.


Jag förstår inte hur nån människa kan tycka att han/hon är värd en lön på flera miljoner per år. Vad gör dom av med alla dessa pengar? Är det så konstigt att det sticker i ögonen på vanligt folk. Nu är det väl dags att vi vanliga människor börjar protestera mot dessa fantasisummor som dom plockar ut varje år.


Jag har ett förslag, jag är ju ledig för tillfället. Jag går mer än gärna med på att jobba som chef, det räcker med en miljon i årslön för mig. Det är jag mer än nöjd med, så om det är nån som är i behov av en chef så ta gärna kontakt med mig. Jag har ju nu gjort ett så kallat Birkman test hos Right Managment, och det testet visade att jag har anlag till att sitta på ett kontor och bossa lite, räkna lite på siffror, organisera mm. Så alla förslag är välkomna.

Av Marru - 25 mars 2009 11:07

har vi idag, men kallt. Det är fortfarande -6 grader kallt ute. Inatt har det varit nere i - 15, och vi är i slutet av mars nu :-o. Det var ju egentligen meningen att vi skulle vara i skogen idag på den här kursen Lizzie och jag går på, men det blir nog inget av det. Sussie, ni får planera in spår och sånt till midsommar *S*.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards