Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Award

Av Marru - 25 mars 2009 11:54

Den här fina awarden fick jag av Astrid. Tack snälla Astrid för den. Nu tänkte jag skicka vidare, det stod inte hur många man skulle skicka den till, men jag ger den alla fall till Jill, Reneth, Viktoria, ÅsaHelén, Sussie  men ni andra som är inne hos mig och läser får mer än gärna ta den, det är ni alla värda.

 
 
Reneth

Reneth

25 mars 2009 15:24

Tack för den fina awarden. Härligt med lite glitter i bloggen i dag.
Kramis
Reneth

http://www.svenssonstassavtryck.se

 
Susanne

Susanne

25 mars 2009 18:28

Halloj det har gått att kommentera hela tiden i min nya photoblogg . Så jag fattade inte riktigt vad du menade :-) :-)
Kramen susanne

http://photo.rosor.org

 
Helan

Helan

25 mars 2009 20:29

Heeij vännen.. tusen tack för den fina awarden.. den tar jag gärna emot.. pözz på dä.

Meh, vad säger du.. ska du sälja guuben på blocket.. va??? Är de såå dåligt..hihihi..
ta de på tradera istället, då kan du iaf få budat honom.. så du får lite xtra kanske.. vaddå, de andra vet ju inte hans "små-fel"..
de kan ju bjussa huur mye som helst, ljug ihop en radda om hans kunskaper vettja.. då ryker han ikväll fast..hihihi..

Nee, skojja bara.. men tur man kan få skojjas iaf. Tack för att du skriver så skämtsamt å skoj.. alltid kul å skrivas me dej. Ha en härlig onsdagskväll..kram på dej. Helan.

http://helanshala.blogspot.com

 
Anette

Anette

25 mars 2009 20:44

Håller med dig om bonusarna. Hur kan de där cheferna som är värda så mycket pengar jobba så mycket mer än jag? Har deras dygn fler än 24 timmar eller?

http://malinrosa.blogg.se

 
Helan

Helan

25 mars 2009 20:57

Heeij igen.. bara lille jaaa..hihi

Tack för den fina awarden igen, satt den på helanshala-sidan.. men de gör väl inget..kanske.

Ok.. iof är de kanske bra att alla raser testar MH.. men jag litar inte speciellt mye på den ändå.. för i endel fall har den varit lite missvisande.. å som Lowiz reagerade på nåt av fallen, så sa hon.. som var handledarn, figuranten eller vad de kallas.. att hon hade ju lite orsaker för å reagera så.. åkt över 50 mil å var på plats 30 min före testet började, fick sitt löp samma kväll, då vi åkte hem från Sundsvall.. joo, vi fick endast plats där för MH..hmmm
åsså var de årets varmaste dag, hon ville varken äta, pinka eller dricka.. så hon var så otroligt konstig hela den dagen..
inte konstigt hon reagerade som hon gjorde,
en hund som skulle ta till språnget vid skott gav de en 1.a åt, men Lowiz som bara lyfte på skallen å inte ville ta trasan fick en 5.a hmm.. den som fick 1.an var en kompis till figuranten.. Vad tror du.. insiders.. joo.. Jädrans skit de där.
Har läst på många forum mm om just MH.. å många har fått liknande fall, så jag litar inte så mycket på de där.. trist.

Lowiz är huur goo å gullig å stadig i psyket som helst, å avgudar barn.. Finns ingen bättre för å ha valpar, de för jag gärna vidare.

kram på dej.. pözza dina lurvbollar.. Helan.

http://low2biastar.blogspot.com

 
Maria

Maria

26 mars 2009 08:40

Det är mysigt att gosa Collie, Moa är ju som ett plåster på en i soffan och just nu ser hon ut som en dränkt råtta när hon tappat all päls. Dessutom så har man mer päls på sig än vad hon har efter en gosstund.
Fancy är helt underbar, men hon bor ute i hundrummet igen.
Sissi är rätt tråkig, ligger på sin sida soffan, fast när man sover kommer hon gärna.
Sippa kan vara jätte mysig när man sitter i soffan, men hon hatar Lajka så dom går inte ihop.
Sen har hon ju fått hem Fancys brorsa Brighton, det är en otroligt härlig och vacker hund. Han är jag lite kär i.
Har vart mycket löp på sista tiden så det är lite småkrångligt med rastningarna, och nu löper Malin så håller tummarna att hon slipper några infektioner sen, hon har ju haft lite problem.
Hoppas ni får en fin dag, här vräker snön ner, inge roligt alls!

http://rostebos.blogg.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

26 mars 2009 20:44

Vad roligt att dina yngel har överlevt.
Blir lite avundsjuk på alla som lyckas få yngel,,
När jag hade levande-födande fiskar så fick jag aldrig yngel..
Just nu har jag ett kar med guldfiskar och ett annat med ciklider..
Men ingen förökning där inte...
Ha de gott
kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Av Marru - Onsdag 24 jan 21:43

Idag har jag återigen varit till ortopeden i Falun. Men om jag skall börja från början. För ett år sedan var jag på utvecklingssamtal med rektorn, och då började vi prata om min skada. Hon frågade om jag varit till en fysioterapeut, att de vet ju mer...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards