Colliekompisarna

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Marru - 11 augusti 2009 20:06

Det är totalt tomt i hjärnan idag. Jag skall ju göra sista lektionen på Stepping stonem men jag får inte ihop nånting av dom 30 sista lektionerna som jag vill använda. Gjorde ett försök, början blev bra, jag fick till en av lektionerna, men där tog det stopp, totalt stopp. Börjar känna mig lite stressad pga det. Sen skall man jobba imorgon också, ja eller ända fram till fredag, det gör ju inte stressen mindrel. Jag kanske struntar i att göra den sista lektionen. Det enda jag får om jag gör det är ett diplom, ett mer eller mindre spelar ingen roll. Har fått så många från andra håll redan så det räcker till och blir över.


Annars har vi varit och plockat blåbär idag. Jag plockade för hand eftersom jag plockade till mig själv. Tycker det känns onödigt att först plocka i 2 timmar sen rensa i 4. Maken däremot plockade med plockaren till våran granne. Han sa att hon har tid och rensa så hon inte läser slut på alla böcker på en gång som hon har lånat av mig *S*. Fick några recept från Cina - Heavenladyn, och jag tänkte prova ett med creme fraiche i. Har ju tidigare gjort med sockerkaksbotten, men jag hittar inte mitt recept till den pajen. Så om det är nån som har ett recept på blåbärspaj med sockerkaksbotten så släng hit den.


På fredag tänkte jag göra en blåbärspaj som jag skall ta med mig när vi åker upp till uppfödaren på lördag. Men nu är det duschen som kallar, blir tidigt i säng ikväll. Känner mig inte nå sugen att jobba imorgon, men man har ju inget val.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards