Colliekompisarna

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Marru - 24 augusti 2009 23:41

Ja, nu är sista lektionen klar och inskickad. Inte blev den vacker, men jag tyckte jag  inte hade så mycket och ta på så den fick bli som den blev. Här är den alla fall.



Har nu skickat in den och min tut som jag skrivit på engelska, så det är bara och vänta till imorgon ifall jag får den godkänd. Nu är det nervöst, jag har hållt på med den i 3 dagar, och nu vill jag inte hålla på mer.


Nu tänker jag bara sitta här och slappa, imorgon skall jag börja titta på Målarbodens teman. Dom ser mycket roligare ut vad jag sett från dom andra som skickat in sina färdiga alster.

Av Marru - 24 augusti 2009 22:18

Nu börjar jag känna mig sugen på att åka nånstans, så jag föreslog maken om vi inte kunde göra en dagstur tex till Sälen och gå med hundarna på fjällen. Det är ju inte så långt från oss. Nä, det tyckte inte han lät kul, han ville ut och fiska. Nu är det så att jag har en ny fin kamera, och jag börjar bli trött på att fota, collie sitter, collie ligger, collie står, collie springer, collie leker, collie sover, collie äter, collie ligger på rygg mm. Nu vill jag komma nånstans och prova min kamera.


Hans förslag vi var att vi skulle åka och fiska, det är väl roligt det med. Men jag vill komma ut och se lite annat också. Vid såna här tillfällen saknar jag pappa ännu mer. Man kunde alltid säga till han "kan vi inte åka ut på en tur". Han kom med frågan som jag hatade "vart skall vi åka ?". Jag ville inte ha nåt bestämt mål, utan att vi åker dit näsan pekar.


Så om jag inte hittar annat och fota så får jag väl nöja mig med en hårig larv.



Sen tog jag bild på lingon, det finns massor av dom i skogen men inte riktigt mogna än.


En liten sommarstuga blev det också.



Skall bli kul och se hur spännande min EFIT-dag kommer att bli imorgon. Får väl hoppas att jag kommer ihåg att börja direkt på morgonen.



Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards