Colliekompisarna

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Marru - 28 augusti 2009 22:24

Ja, då har man anmält sig till samtliga inofficiella agilitytävlingar som Fagersta Kennelklubb skall ha i Norberg nu i vinter. Det gäller och vara ute i god tid. Samtliga har 3 starter, varannan gång är det agilityklass och varannan gång är det hoppklass.


Tävlingsdatum är:

14 nov, 28 nov, 12 dec, 2 jan, 16 jan, 30 jan, 13 feb.


Skönt att man har nåt att se fram emot hela tiden för då känns det som om vintern går snabbare. Det kostade 600 kr att anmäla sig i alla starter. Annars hade det kostat 100 kr per dag, eller 40 kr per lopp. Så man sparade ju en liten slant när man betalade in för alla. Har ju alla fall tänkt vara med på alla.

Av Marru - 28 augusti 2009 20:07

Idag var vi och fiskade, det var ett tag sen sist. Först sa maken att det är så mulet att vi åker inte. Men sen satt han ute och rökte ett tag, och det såg ut som om det skulle klarna så vi åkte i alla fall. Det var väl tur vi åkte för det var skapligt väder för att fiska, dugga bara lite ett tag, men det stod man ut med. Nu har det regnat desto mer under kvällen.


Saldot idag blev att jag fick två och maken blev helt utan. Men det var skönt att sitta ute, och hundarna trivdes kanon. Fick ju ta bilder på annat än hundar hela tiden *S*. Lite änder och ett lok. 

 


Jag blev tvungen att prova Mailis idé, den är bra fast jag vill gärna skriva en kommentar till varje bild. Nu kan man inte göra det. Men ibland kan det vara bra och göra såhär, behöver man inte ladda upp så många bilder. Nu har jag bara laddat upp en bild, fast det egentligen är sju.


Nu skall jag sätta mig och syssla lite med grafik här.







Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards