Colliekompisarna

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Marru - 29 augusti 2009 23:09

Collieforumet, det är verkligen ett forum för sig. Men ikväll så sa jag adjö till dom. Vissa personer där får hålla på med att smutskasta personer hur dom vill, och inte får dom ens en tillsägelse. Andra så fort dom bara antyder nåt, så blir det raderat med stora röda bokstäver. Det värsta med dom här forumen är att man inte kan ta bort sig själv. Jag letade och letade, men inte hittade jag nåt. Så  jag får väl vara kvar där tills nån läser mitt inlägg och tar bort mig. Nej jag vill inte verkligen läsa allt skit dom skriver där. Jag blir verkligen ledsen när jag läser hur dom förolämpar uppfödare som har hållt på och fött upp collie i över 30 år, är det så konstigt att det är många bra som slutar. Enligt dom är det bara 2 uppfödare som kan föda upp riktiga collies, och om nu dom skulle vara dom enda i hela Sverige så byter jag ras. För dom 2 är även dom enda jag inte skulle kunna tänka mig en hund från. Men tur så finns det ju uppfödare i andra länder, dom kan inte dom här tokarna på collieklubben göra nåt åt.


Ibland så slänger tom moderatorerna såna kommentarer där att man bara kan sitta och gapa. Ja, nu får jag ju mer tid till sånt som är roligt, behöver ju inte in där och läsa deras skit. Ja, Allt det här hänger på att vissa personer tror att collie som inte har kryss i exakt rätt ruta i alla moment på ett MH är mentala vrak. Dom tror att dom hundarna är så mentalt störda att man inte kan ta dom utanför huset utan att dom skakar. Ja, det skall verkligen vara skönt att inte behöva läsa all dynga dom häver ur sig där. Nu håller jag på med nåt roligare, laddar upp lite filmer från när vi var och tränade agility idag. Men det blir bara med Micki och Farina, inte med Lizzie. Jag vet inte hur man redigerar filmen så man får bort ljudet *S*. Annars skulle ni få se Lizzie också.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards