Colliekompisarna

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Marru - 7 mars 2011 00:09

Det finns ett körsbärsträd på gräsmattan framför våran lägenhet. Fast nu råkade den ju hamna innanför vårat staket på framsidan   . När vi flyttade hit så sa maken på en gång att den skulle bort. Men jag sa att det skall den inte alls. Förstår inte varför han är så arg på alla träd och buskar. Det var samma sak när vi köpte huset i Virsbo. Allt skulle bort   . Ok, nu var väl vinbärsbuskarna där ganska gamla så jag tror han fick ta bort dom, men det är så länge sen nu så jag kommer inte ihåg. Men alla fall, finns det nåt bättre sätt att följa vårens framfart på än ett körsbärsträd.


Först en bild som är tagen i januari nån gång.


 


Ja, det var ju inte så mycket det där. Maken kunde ju inte låta bli den helt, utan han har varit och tagit bort grenar på den nertill.


Bilder som jag har tagit idag.


   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards