Colliekompisarna

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Marru - 10 april 2012 23:35

Ja, eller om möjligt ännu tråkigare än dom tidigare. Det har ju regnat precis hela dagen. Inte åkte jag på nån agilityträning heller. Tänkte bespara systrarna och hanarna på klubben det nöjet   . Dom håller på och hässjar av och till. Men det känns jobbigt och sitta här och veta att alla andra är och tränar. Jaja, det är smällar man får ta. På torsdag är det alla fall rallylydnadsträning, och då är vi utomhus. Jippiiiiii, första uteträningen. Vi fick ju flytta in så tidigt i höstas för att det vart så blött på plan. Ja, eller det var agilityn som flyttade in tidigt. Rallylydnaden försökte vi köra i Semla så länge som möjligt. Men till slut så gav vi upp den också där ute. Jag trivs då mycket bättre på klubben i Semla än i hallen i Norberg.


Imorgon bitti skall jag åka tidigt till mamma. Det skall bli brandskyddsbesiktning hos henne, och hon ville ha mig där ifall dom vill prata nåt. Så att det inte blir några missförstånd.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards