Colliekompisarna

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Marru - 18 april 2012 22:54

Ja, det är fortfarande kråkan Krax som bor här, eller är det i min hals den bor. Alltså så kommer jag härmed att vräka kråkan Krax. Nu är det dags och dra vidare. Leta reda på nån annans hals och bosätta sig i, men inte hos nån av mina bekanta. Kan ta nån av dom där toktanterna här i området, så har dom lite annat och tänka på och inte lägga sig i vad deras grannar gör eller inte gör.


Nu har det blivit lite ändrade planer ang boendet när jag skall på rallylydnadsdomarutbildningen. Vi kommer istället bo på det här stället. Ni kanske känner det från Bygg Max reklamen som gick för ett tag sen. Stället vi skulle vara på först hade ändrat pris helt plötsligt pga många bokningar. Men säger man ett pris så skall väl det gälla även om man får många bokningar. Ja, det kan ju bli en upplevelse det också och bo på det där stället. Jag vet alla fall 2 saker som jag skall prova, och det är chokladen och Tinas glass   . För jag hoppas verkligen att de har sitt cafe öppet när vi är där.


Annars har jag idag varit till mamma, skjutsa henne till affären och hämtade en ny laddning med Fragminsprutor till henne. Sen var vi till kyrkogården. Sen satt vi och fikade och tittade på ett par program som hon spelat in åt mig på FTV. Dom kom ju samtidigt med annat vi tittade på, och hon tittar ju alltid på FTV. När jag kom hem så tog jag och borstade Farina, och trimmade tassarna på henne. Så nu är det en hund som är färdig. Funderar på att ta och borsta Lizzie imorgon om jag orkar, för att tvätta henne på fredag. Vi får väl se hur jag mår imorgon. Men jag tänker åka på rallylydnadsträning imorgon kväll. Det är bara och klä på sig lite extra.


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards