Colliekompisarna

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Marru - 22 augusti 2012 22:34

Här verkar den ena dagen vara den andra lik för tillfället. Ja, bilen krånglar fortfarande, och ingen har en susning vad det kan vara för fel. När maken kom hem så var jag upp på byn och hämtade lite paket. När jag startade bilen här så gick den orent på tomgången. När jag skulle hem igen, så var allt normalt.

 

Tån är väl lite bättre idag än igår. Jag har bytt bandage på tån idag, och den såg väl inte så trevlig ut. Men det var ju inget som var fel, bara det att det såg lite obehagligt bara. Det blir nog bra när det läker lite mer. Men jag skippade träningen idag. Dels för att jag orkar inte hålla på och bråka med den där rullande skrothögen. Dels tänkte jag på min tå. Det har ju regnat idag så det har nog varit blött där borta. Så hade jag väl blivit blöt om fötterna också. Det är bättre och låta tån läka lite, så att det är bra till helgen när vi skall tävla igen.

 

Jag har tränat lite lydnad med Lizzie idag. Linförighet med mycket klicker och belöning. Innan jag var klar så blev det lite platsliggning också. Det passade ju bra eftersom hon förra gången reste sig på platsliggningen när det började regna. Det gjorde hon idag också några gånger. Men till slut så låg hon stilla där alla fall. Med Clara tränade jag lite position. Att hon skall gå nära mig och inte över en halv meter ifrån.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards