Colliekompisarna

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Marru - 26 oktober 2012 23:46

Precis som rubriken säger så är det fredag kväll nu, eller natt är det väl egentligen. Inte har det hänt nåt speciellt heller. Morgonpromenad med systrarna. Där vi visserligen hade en incident. Clara råkade hitta en nästan hel baguette i skogen som var full med räksallad. Jag trodde först att det var en tillplattad petflaska. Men när hon kom närmare såg jag att det var nåt annat. När jag försökte ta det från henne så fick jag verkligen jobba hårt. Mina handskar och flexit vart alldeles kletigt av räksallad. Men jag fick ur henne det mesta alla fall. Ingen aning hur länge det har legat där ute.

 

Sen åkte jag till Smebacken och var med mamma och handlade. Sen hem och laga mat och städa. Sen vart det helt plötsligt kväll igen.  Har suttit och lekt med psp under tiden jag tittade på X-factor. Så mina vardagar är ganska trista nuförtiden. Blir inte mycket roligare imorgon heller.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards