Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Quizle - veckans frågor!

Av Marru - 26 februari 2013 21:14

Såg att det har kommit nya veckans frågor, så jag passar väl på och svarar på dom i brist på annat att skriva om   . Är du nyfiken på frågorna så hittar du dom här.

 

Favoriter på nätet

 

1. Bästa nyhetssidan?
Vet inte, brukar inte titta på nyheter på nätet. Möjligen skulle det väl vara dom lokala tidningarnas nyhetssidor. Alltså DD och Ludvika tidning.


2. Bästa shoppingsidan?
Bon Prix är numera den enda nätbutik som jag beställer mina kläder ifrån. Tycker dom andra är så tråkiga. Dessutom så har jag hittat mina favoritjeans hos dom. Beställde faktiskt ett par igår.


3. Bästa vädersidan?

Klart.se är väl den som jag tittat på mest. Fast nu är det länge sen jag tittat på nån vädersida överhuvudtaget. Men det lär nog bli det till sommaren när utomhustävlingarna kommer igång igen.


4. Spelar du spel, i så fall vilka?
På Facebook spelar jag Treasure Madness, och nåt annat ibland. På King.com spelar jag ibland mahjong.


5. Sida du är beroende av att besöka varje dag?

SBK-tävling måste jag in på varje dag, även fast jag vet att det inte hänt så mycket där. Men ändå så måste jag in där   .

 

Sen fanns det ytterligare en veckas frågor som jag inte svarat på.

 

 

Drömboende

 

1. I vilket land skulle du helst vilja bo?

För mig spelar det för närvarande ingen större roll ifall det är Finland eller Sverige. Skulle kunna tänka mig att bo i Finland. Fast för tillfället så trivs jag bra här.


2. I vilken miljö vill du helst bo, storstad, landsbygd, någon annan plats?

Landsbygd.


3. Vilken boendeform skulle passa dig bäst, en herrgård, en stuga, lägenhet eller något annat?

Absolut en stuga med en stor tomt.


4. Tror du att du kommer att flytta närmaste åren? I så fall, vart?

Möjligen till ett eget hus.


5. Var kan du inte tänka dig att bo?

I ett höghus i en storstad, eller ett höghus överhuvudtaget.

 

 
 
Paula

Paula

28 februari 2013 21:28

Här fick jag några tips, Bon prix har jag inte provat! Är numera mest på Cellbes o handlar kläder, dom har bra storlekar när man är liten och knubbig. Jag skulle däremot inte trivas i Finland längre, har nog ändrat min mentalitet ganska mycket då jag bott här så länge. Fast egentligen gillar jag den finska stilen bättre, haha
Ha en fin helg/kram

http://paulaz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Av Marru - Söndag 11 feb 22:04

Har varit och dömt lite rallylydnad mästarklass. Här kommer mina banor i mästarklass, från Gävle och dagens bana från Karlstad. Det blir mycket mästarklass nu.    Börjar med Gävles bana, som var först ut i år. Som jag fick trycka ihop på en yta p...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards