Colliekompisarna

Alla inlägg den 10 oktober 2016

Av Marru - 10 oktober 2016 23:03

Det är länge sen jag har haft en EFIT-dag. Det beror helt enkelt på att jag alltid glömt bort det när det varit dags. Kommit på när halva dagen gått, just ja skulle ju ta bilder. Nu har jag lagt in dagarna i kalendern på mobillen, så kanske kommer jag ihåg dom. Fast det höll faktiskt gå åt pepparn den här gången också. Jag har ju köpt en ny fin kamera också, och det är jättekul och leka med den. Men eftersom jag höll på att glömma dagen så hade jag ju inte den med mig, så alla bilder är tagna med mobilen. 

 

Börjar på morgonen när jag såg på mobilen att det var en sån dag idag. Stod utanför klubbkompisen och väntade. Vi skulle ju åka till Sandviken och tävla rallylydnad idag. Hon har en sån fin trädgård, så tog en bild på hennes blommor vid infarten.

 

Ca 7.30

  

 

Nästa bild får bli när vi kommit fram till klubben. Man ser klart och tydligt på bilden hur trist dagen var. Regn och uppehåll om vartannat.

 

Ca 9.00

 


Nu har tävlingen kommit igång.

 

Ca 10.00

 

 

Fortfarande första banan på gång.

 

Ca 11.00

 


Första banan är klar, och vi passade på och ta en promenad innan det blev dags för nästa banvandring. Så klart när man är på ett nytt ställe skall man ju kolla om det finns en cache i närheten. Alltså geocaching är det fråga om nu. Det fanns ju en som låg ca 500 meter bort, fågelvägen. Var ett fint ställe. Tyvärr så blev det nåt fel när jag skulle ta kort där, det blev inget. Så nu får det bara bli en bild på en blöt burk. 

 

Ca 12.00

 

Tillbaka från våran promenad, och vi väntar på våran tur. Köpte en dricka där. Den här smaken har jag inte provat förut. Exotic är min favoritsmak av Fanta. Denna var jordgubb-kiwi, och den var väl inte nån höjdare precis.

 

Ca 13.00

 

 

Äntligen var allt klart, och det är dags för prisutdelning. Ja, vi har ju inget där och hämta alla fall.

 

Ca 14.00

 

 

Innan vi åkte från Sandviken så stannade vi till vid en pizzeria och åt. Utanför så stod det här fina färgstarka trädet.

 

Ca 15.00

 

 

Nu är man snart hemma, har släppt av båda klubbkompisarna. Vi brukar ju ofta åka tillsammans. Passar på och handlar i Fagersta, sen är det bara och åka raka vägen hem. Sköönt.

 

Ca 17.00

 

Hemma vid datorn är det sen dags och logga cachen. Dom flesta brukar ju göra det på mobilen direkt. Men jag tycker inte om att skriva på mobilen, utan vill helst göra det vid datorn hemma.

 

Ca 18.00

 

Det här får bli dagens sista bild, på lilla Jackie som ligger och vilar lite. Antagligen så blir det bus med Jeri efter det.

 

Ca 19.00

 

 

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards