Colliekompisarna

Alla inlägg den 8 mars 2017

Av Marru - 8 mars 2017 21:55

Var EFIT-dag i lördags, men har inte hunnit förrän nu och fixa med bilderna. Det var ju tävlingsdag då. Då kör vi väl.

 

Börjar morgonen kl 7. Ser inte så uppmuntrande ut.

  

 

Kl 8, alldeles ensam ute så då kan man tom stå en stund och fota rondellen vid riksvägen.

 

 

Kl 9 och det står ett par husbilar på parkeringen vid hallen. Folk börjar droppa in.

 

 

Kl 10, alldeles snart dags för banvandring för small.

 

 

Kl 11 och sista smallekipaget är på väg och springa i mål.

 

 

Kl 12, fullt på parkeringen.

 

 

Kl 13, en nöjd kille efter dagens 2 lopp.

 

 

Kl 14, och jag har gjort klart banan inför söndagens rallylydnadstävling.

 

 

Kl 15, på väg hem. Var tvungen och stanna till här. Semla är klubbens sommarställe, och dit längtar vi alla vid den här årstiden.

 

 

Kl 16, hemma väntar snöskottningen. Kanske inte syns så bra på bilden, men det är en ganska rejäl backe som ställer till det för oss ganska ofta på vintern.

 

 

Kl 17, får bli rester från fredagen då jag köpte en sallad.

 

 

Kl 18, min fina Lizzie som inte fick vara med och tävla idag. Hon skall på torsdag åka på en friskvårdsbesiktning.

  

 

Kl 19, lilla Jackie som har tagit på sig rollen som husets dammsugare.

  

 

Kl 20. Första gången jag har en julstjärna som överlevt julen. Hemligheten till det är att jag inte ställt den i en ytterkruka. Utan den står i burken den stod i när jag köpte den. Har bara klätt den med folie och ställt den på fat. Då blir den inte stående i vatten, som dom andra tidigare har gjort. 

  

 

Kl 21, Jeri håller på med tassunderhåll efter dagens tävling.

 

 

Eftersom alla andra har fått vara med utom Clara, så får det bli en bonusbild från en annan dag på Clara.

 

 

 


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards