Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Nattgrafik!

Av Marru - 21 mars 2009 23:54

Jaha, då blev det återigen natt. Men man kan ju inte gå och lägga sig när man håller på med en bild. Här är en bild från gruppen Winni, det är Leidy som gör så fina tutar hos dem. Som ni ser så längtar jag efter lite vår och värme nu, vill inte se snö mer.


 
 
Anki Enbom

Anki Enbom

22 mars 2009 18:23

Julle bockar och tackar för grattishälsningen :)
Ibland är det bara så att man inte hinner besöka sina bloggvänner.
Men alltid koj när du tittar in..
Hoppas du haft en fin söndag
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Helan

Helan

22 mars 2009 22:13

Heeij.. ojojojoj, så himla fin bild.. den var såå fin.
Förstår att du inte vill sluta mixtra me bilder då du är mitt i det.. de e ju såå skoj.
Å du verkar ju SOM VANLIGT ha full rulle.. hoppas de ska gå bra för er me allt då.. Mh.. är de krav på Collies å ha gjort för tävling eller så? Vet ju att endel raser har de, å det är ju bra för t ex avel åså.

Krama dina lurvbollar, å ha de bra..kram på dej. Helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
Ingen bild

Köpings-Mailis

22 mars 2009 22:15

Hej Marketta!
vem längtar inte efter vår??
Idag har det snöat för fullt i Köping.
Vilken fin bild från Winni du gjort!
Ha en bra vecka Marketta1

 
Ann-Sofie

Ann-Sofie

22 mars 2009 23:13

Vilka vackra kort du sätter ihop! Bakgrunderna är fantastiska. Vilken fantasi! Vilket program använder du? Har nyss börjat "leka" med lite bilder, använder själv Photoshop CS3 och PaintShopPro7... men jag är inte så bra på det... än i a f :-)

http://collieforever.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards