Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 9 september 2008

HIH 3

Av Marru - 9 september 2008 20:39

Idag var det dags för hund i hand igen. Av nån anledning så var det bara 3 hundar idag. Men i silvergruppen var det desto fler. Vi gjorde återigen alla momenten i bronset. Nästa vecka kommer det att bli prov eftersom bronset är ganska lätt och att vi skall komma vidare. Silver blir mer avancerat, skall bli kul och komma över till den.


Innan vi började hih, så körde vi lite rallylydnadsmoment, dom man behöver koner till. Har ju inga koner hemma, så brukar köra dom på klubben. Idag kom sakerna jag beställde från Canis. Så nu skall jag kolla på mailen som kommer från deras klicker skola, där ingick det ju övningar med target, och nån sån hade jag inte.


Nu måste jag börja med lite grafikuppgifter. Har ju fått en ny lektion från Winnis, och sen kom det nya lektioner från animeringskursen. I söndags fick vi nya teman på boden, men dom får jag nog titta på i helgen när jag börjat jobba natt.

 
 
Katarina

Katarina

9 september 2008 22:38

Vad kul att grejorna kommit. Klart ni blir uppflyttade. ha det gott. /Katarina o Lexie/

http://www.lexie.bloggagratis.se

 
Katarina

Katarina

9 september 2008 23:04

Tack för detta.Jag har tipsat Christa från Ozzies blogg. Jag mailar dig i morgon. Kramar från Katarina.

http://www.lexie.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

10 september 2008 19:57

Heeij.. tack för upplysningen, tänkte ju inte riktigt på att hon satt nästintill näck..ojojoj, tur jag hann redigera bilden innan hon såg bloggen..hihi.

Guu,så du hinner hålla igång me träningar.. du e en himlans hurtgumma.. så roligt.
Jag önskar att jag hade just samma tid me allt sånt just nu.. saknas energi å lust.. men valperierna har tagit mesta tiden, de e ju förståerligt..jag får ta igen det sen.

Idag har jag å Sara bakat lite.. ska fortsätta imorrn, så de finns till kalaset.
Ha de jättebra.. kram på dej å hela colliegänget.. å sara tackar å bugar för grattiset..kram Helén.

http://helanshala.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards