Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

Daiva!

Av Marru - 26 juni 2009 23:48

Ja, här händer det inte så mycket idag. Det är alldeles för varmt för att kunna aktivera sig med nåt. Jag gick en vända med Lizzie runt kvarteret utan koppel, och hon följer mig jättebra. Sen när vi kom hem så körde jag några rallylydnadsmoment på gräsmattan. Det är allt vi har tränat idag. Annars har vi varit och badat idag igen, och ännu varmare kommer det att bli.


Men jag fick till en Daiva alla fall idag, som jag blev ganska så nöjd med.


 


Annars så kan ni roa er med och läsa lite i Colliebloggen. Där kan man läsa hur en del människor med collieklubbens godkännande försöker förstöra collien, en del av dessa kallar sig dessutom för collievänner, fast jag skulle nog vilja kalla dom för collieOvänner.


 
 
Gunilla

Gunilla

27 juni 2009 00:19

Snygg Daivatavla du gjort :)
Visst skulle jag kunna gå med där nu,
men jag har så mycket omkring mig när det gäller flytten, så därför väntar jag lite med att gå med där efteråt, när jag har kommit på plats så att säga, på min nya adress.-
Har hållit på att packa för fullt idag, men har mycket kvar att packa.
Flyttar ju nästa helg.
Får nyckeln på onsdag, men får hjälp att flytta över först på lördag.

Ha en trevlig helg.
Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Ingen bild

Airi

27 juni 2009 07:34

Jag har en vit Änglatrumpet.Massa skott som man ta om du vill ha.

 
Paula i pörtet

Paula i pörtet

27 juni 2009 15:31

Hej! Nu har jag läst ikapp här och konstaterar att du hunnit före mej med att bada! Jag älskar att simma i sjöar, men pga flytten så har inte orken räckt till för några utflykter, fast svalkan skulle sannerligen behövas. Du vet, jag o värme går inte ihop, om det inte är bastuvärme vill säga.
Jag har förresten en busschaufför till granne här, men har inte hunnit språka med henne ännu.
Så ni var till Malingsbo i midsomras, ja, vi höll oss ju hemma fullt sysselsatta med flyttkartonger.
Nallen får jag nog ta o vänta lite med, mina datastunder är mycket begränsade ännu, har varken orken eller tiden riktigt ännu för att engagera mig. Hoppas du förstår...
Nu ska jag koka kyckling till hundmiddagen, bortskämda krakar.
Ha det gott/Kramen

http://paulaz.se

 
"Bettan"

"Bettan"

27 juni 2009 15:58

Håller helt med dig om denna hemska värme. Finner inget nöjje i den alls. Runt 20+ är lagom enligt min mening & då får det gärna komma små briser av luft till detta :)
Önskar dig en fortsatt fin helg! & din Daiva är fin.
Kram kram Bettan

http://dream-on.bloggagratis.se

 
Ingen bild

köpings-Mailis

27 juni 2009 18:39

Ha..vad ser jag?Du orkar minsann PSP:a du med eller fick du inspiration av mig.
Kram i värmen tjejen från "den äldre"i Köping.

 
Bettan/Lövstugan

Bettan/Lövstugan

27 juni 2009 20:04

Snygg tavla men det var den förra också.

Var badar du för det finns väl en hel del ställen där omkring dig? Vi hoppar i plaskdammen och det är härligt det också... hihi.

Jag önskar er en underbar helg!
Många solkramar till er!

http://bettan.lojdstrom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards