Colliekompisarna

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Marru - 9 april 2009 17:35

Det verkar inte vara nån ordning på vädret idag. På morgonen så var mulet och kallt, och det regnade. Sen var jag hemma på uppehållet, och det regnade fortfarande. Så jag tog på mig en tjockar tröja. Ja, efter en timme börjar solen titta fram, då vart det ju varmt i den där tröjan. Men nu har det mulnat på igen.


Det är nog bäst och rasta hundarna innan det börjar regna igen. Förresten, ett vårtecken till. Sopbilarna har börjat komma fram, men dom har inte hittat till Söderbärke än. I Borlänge sopades det för fullt igår, och i Smedjebacken har det sopats hela veckan.

Av Marru - 9 april 2009 12:46

Ja, då kom dagens Hundsport i brevlådan. Och äntligen stod det nåt vettigt i den. Jag blev så glad. Dom 2 föregående numrena har ju en person fått hålla på och smutskasta collien, men äntligen fick hon svar på tal. Kan ju säga att damen i fråga än så länge har varit ganska tyst på collieforumet. Jaja, man skall inte kasta sten i glashus säger man, vilket hon har gjort. Sanningen kommer ju alltid fram förr eller senare.


Ja, jag blev jätteglad över insändarna. Tack till Hundsport som tog in dom. Ok, den där annonsen med kennelnamnen vart det ju en liten miss på, men vi får väl hoppas att den missen inte ställer till med nån skada. För idag är det ju så att vem som helst kan starta en kennel, det gör tydligen ingen koll från kennelklubbens sida. Tex om det finns rastgårdar, hur mycket hundarna får vara ute mm.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards