Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 9 april 2009

Blandat!

Av Marru - 9 april 2009 17:35

Det verkar inte vara nån ordning på vädret idag. På morgonen så var mulet och kallt, och det regnade. Sen var jag hemma på uppehållet, och det regnade fortfarande. Så jag tog på mig en tjockar tröja. Ja, efter en timme börjar solen titta fram, då vart det ju varmt i den där tröjan. Men nu har det mulnat på igen.


Det är nog bäst och rasta hundarna innan det börjar regna igen. Förresten, ett vårtecken till. Sopbilarna har börjat komma fram, men dom har inte hittat till Söderbärke än. I Borlänge sopades det för fullt igår, och i Smedjebacken har det sopats hela veckan.

 
 
Anki Enbom

Anki Enbom

9 april 2009 19:26

Kikar in och önskar dig en glad påsk..
Hoppas vi ses i blåkulla :))
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Ingen bild

Cina

9 april 2009 19:39

Skäll inte på vädret Marru! Vi har stor SOOOOL! Och det ska vi få i morgon med!
Har vartti på Gekås och shoppat loss idag. Man måste ju se till att inga fler blir arbets´lösa....Dra sitt strå till stacken s a s.
Går det att skriva i min nya blogg nu?

Önskar dig en härlig påsk!!

 
Helan

Helan

9 april 2009 23:03

Heij vännen.. wow, just de ja.. då får man önska er stooor framgång imorrn då.
Jag e på utställning hela dagen, blir kul, ska inte ställa själv, tyvärr, ångrar i efterhand att jag inte ställer..menmen.. Ska fota vänner å bekanta som ställer istället.
Nepp, ingen käpp fanns som rymde mej..så jag fick stanna på marken..bäst så, för jag har lite höjdskräck..hihihi.Nästa påsk kanske..ihihi.Kram på dej å voffsarna..Helan å flocken.

http://helanshala.blogspot.com

 
Jill

Jill

10 april 2009 08:07

Glad Påsk!! Vi syns på Blåkulla eller?

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Nina

Nina

10 april 2009 08:13

Här har vi full vinter igen,har snöat hela natten. Fy vad less man blir. Glad Påsk:)

http://www.mittkrypin-nina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards