Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

Utmanad

Av Marru - 1 januari 2009 17:21

Så kommer årets första utmaning, eller det skulle ha varit förra årets sista men jag hann inte med den tidigare. Den kommer från Cina, Heavenladyn. Skall bli spännande och se vad det kommer för svar hos er andra.


Mina 6 favoritprogram:

Let`s dance

Körslaget

Mannen som talar med hundar

Kotikatu (FTV)

Dobidoo

Medium


6 saker jag gjorde igår:

Gick lång morgonpromenad med hundarna

Försökte göra en stek med lampvärmen från ugnen *S*

Var till kyrkogården

Tittade på tv

Bloggade

Åkte bil runt Smedjebacken - Ludvika


6 favoritrestauranger

Oj, enda gånger vi äter utemat blir det från Sibylla i Smedjebacken.

Pizza från Söderbärke pizzeria.

Eller Max i Borlänge


6 saker på min önskelista:

Få ett nytt spännande jobb.

Lära mig att fotografera med min nya kamera.

Vi skall starta våran första agilitytävling i år, Lizzie och jag.

Att vi skall klara 3 x 70 poäng på rallylydnad så vi kommer upp till nästa klass.

Att jag skall gå ner i vikt tillbaka till det jag vägde sommaren då pappa dog.

Att vi skall hitta vårat drömhus.


Jag utmanar dessa 8 personer:


Missy

Reneth

Eva

Helén

Sarah

Jill

Sussie

Anna



 
 
Sarah

Sarah

1 januari 2009 18:58

"Svensk talande bättre folk"?

http://www.thiindra.blogg.se

 
Ingen bild

Gunilla

1 januari 2009 19:44

:) Jag chansade bara när jag utmanade dig, så hade du redan tagit den från en annan sida :)
Får försöka länka till fler bloggsidor under året, har ju mest vanliga hemsidor.
Tass och kram/
/Gunilla

 
Eva

Eva

1 januari 2009 19:45

Hihi, kul att läsa om dig.
Tar tag i utmaningen imorgon. Gjorde precis ett inlägg:-)
God fortsättning.
Kram

http://hemmahoslillamig.blogspot.com

 
Ingen bild

missy

1 januari 2009 20:18

ha ha hur gick det med steken *s*

 
Reneth

Reneth

1 januari 2009 22:39

God Fortsättning. Återkommer i morgon för att anta utmaningen
Kramis
Reneth

http://www.svenssonstassavtryck.se

 
helan

helan

1 januari 2009 22:57

halloj.. å goo fortsättning till er.
Här var de också lugnt, men de var himla skönt, vi fick oväntade gäster, broder å svägerskan, de var här länge, hundarna mådde bra å de small som bara den.. bara man inte bryr sig IFALL de verkar nervösa/oroliga eller så. Men de gick iaf bra.

Kul me utmaning.. ska ta tag i den så fort jag kan.. idag har de varit knöktjockt me jobbanden här hemma.. storstädat å bakat ända tills nu 21.30 imorrn är de ju kalas för både mej å krille, så det bidde lite bakat iaf. Imorrn lär man väl ha lite å göra me, men jag ska fixa den så fort jag kan.

Kul me utmaning.. roligt å läsa om andra me.
Ha en gooer natt..kram på dej. Helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
Anki Enbom

Anki Enbom

2 januari 2009 15:16

Hur gick det med steken? *s*
Antar att det tog sin lilla tid.
Skönt att höra att de finns fler som är lite tankspridda ibland.
Kram och god fortsättning

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Ingen bild

Jill

2 januari 2009 19:36

Fujifilm Finepix s1000 fd blev det och jag tror jag är nöjd håller på att exprementerar :) Tar din utmaning snart jag lovar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards