Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 6 juni 2009

Parken!

Av Marru - 6 juni 2009 00:15

Vi har förresten storfrämmande på våran park ikväll. Dansbandet Lars Kristerz är där och spelar ikväll. Läste i tidningen att det var 1500  förköpsbiljetter sålda. Tror det inte varit så mycket folk där sen Vikingarna var där på 80-talet. Jo, de hade ju nån rockfestival där för nån sommar sen. Och Jerry Williams var där samma år som pappa gick bort, helgen efter. Vi hade köpt biljetter, men vi gick aldrig på den.


Tycker det är konstigt att det inte hörs musik från parken för normalt brukar det höras hit när dom spelar. Det kanske blir så när det är mycket folk, att det är bara när det är mindre folk som ljudet kommer ända hit. Men när The Poodels var här förra sommaren då hördes det. Klart och tydligt *S*.

 
 
Helan

Helan

6 juni 2009 06:50

heeij tjejen..

Hmm, hundar som skäller.. finns de såna, har DU såna, neee, tror jag väl inte va...;-)
Jaadu, mina små tokar där hemma.. ibland låter det inte nåt å de skäller i kör ändå, tror jag ska ställa upp i "körslaget" nästa säsong.. de skulle baskemej vinna..hihihihi.

Men typiskt.. blir de itne nån ledighet i Juli för dej då? De e klart.. går du som vik så får man ju inte välja kanske.. trist. Du ska väl å tävla kan jag tänka mej.. Jag börjar bli lite pirrig inför den Internationella den 5juli nu.. huuuga, hur ska de gå. Måste ringa veterinären ang. tanden som Lowiz tappade då hon var 2-2,5 år.. bet bort den då hon åt på ett oxben..hmm.. hur dum är man å inte åkte upp direkt.. men den rök ju hela lilla framtanden..Inte hade jag en tanke på nån sån utställning då inte, nee, bara hunden är frisk så, inte behövs veterinär för en tappad tand heller.. hm.

Jaja, så är de, får väl se OM de finns intyg å få.

Nepp, nu ska jag jobba på, önskar dej å guuben, såklart dogzen me, en trevlig Nationaldag.. många kramar.. Helan mfl

http://helanshala.blogspot.com

 
Ingen bild

M G-S

6 juni 2009 07:53

Det kan ha med hur vinden ligger på... Vi bor 300 m från dansbanan här i byn och ibland hörs det jätte bra och ibland nästan inget. Larz Kristerz ska hit i kväll.

 
Ingen bild

Helan

6 juni 2009 10:08

jag igen..hehehe.
Just de ja.. så trevligt ni kommer få de, många gooa voffsar från samma kennel.. spännande.
Hoppas de ska gå bra me alla utställningar för er då.. bara köra me andra så du får hjälp, kan tänka mej att de är mycket med flera som ställer samma tävling.. men de funkar juh.

Ha en fin dag..kram Helan.

 
Annmi

Annmi

6 juni 2009 10:26

*Hihi*..Larz Kristerz vann ju Dansbandstävlingen jue :)
Ville Önska Di & de dina en Gooer da' & passa på att Sjunga dé finaste ja' kan..." Du Gamla du fria du fjällhöga nord"...*hihiii*
Önskar En Skön Sommar oxå!!! (Bild finns att hämta i min blogg om du vill)

Jam Kram & litet "Voff" från Oss!!!

http://annmisblogg.blogspot.com

 
Eva

Eva

7 juni 2009 10:27

Hejsan!
Ja Lars-Krister har ju blivit ett riktigt stort namn nu.
Självklart får du länka till min sida. Jag lägger till en länk på min sida till dig oxå.
Kram Eva o Mejja

http://www.metrobloggen.se/Mejja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards