Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Vädret idag.....

Av Marru - 4 oktober 2009 20:00

har varit väldigt trist. Det har varit grått och trist, nu på eftermiddagen har det bara vräkt ner. Tidigare under veckan har det varit väldigt kallt på nätterna. Marken har varit alldeles vit av frost när man vaknat på morgonen. Det är nog dags och ta in änglatrumpeten, har ju fram till nu täckt över den med en duk.

 
 
Annkila

Annkila

4 oktober 2009 20:17

Hej svejs!
Jag förstår att du undrar om jag sköt hela rasket men så farligt är det inte :-))
Många kurser i PSP:t och ont i kroppen gör att jag har lite
datatid. Gör mest mina lektioner och vilar.
Stog på huvut förra veckan och fick innehållet i Rasmus bajspåse på hela jackan, slog mig som sjutton men det går över.....ett hål i gräsmattan som jag inte såg. Och du det var ingen som såg mig heller:-)))
Ha det bra!
Kram Annkila

http://blogg.annkilas.se

 
Jill

Jill

5 oktober 2009 07:10

Jag nog var det tråkigt värre igår... när hösten är som igår då vill jag ha sommar igen ;)

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Eva

Eva

5 oktober 2009 07:46

Vad längesedan som jag var in här till dig. Vad du har fixat och grejat till det fint här:-)
Mm, lite kallt har det varit här också vissa nätter.
Bara till att hoppas att man får en solig dag idag.
Kram

http://hemmahoslillamig.blogspot.com

 
Helan

Helan

5 oktober 2009 08:53

Halloj.. japp, nu ska trumpeten in.. lika bra de, för varmare lär de ju inte bli iaf.
Så trist me huset.. hoppas hon ändå bestämmer sig för å sälja, 89 år å hus, joo, nog kan de väl gå, å jag förstår samtidigt att de kan vara svårt å lämna det efter sig.. om hon nu bott där i all evinnerlighet.

Nu ser jag sååå fram emot spisen.. å assistenten blir det förhoppn.vis nu me.. så nu blire baka av.. såå roligt.
Alltid kul me nytt juh.

Hur är det annars då? Går de bra me träningarna åså?
Du får krama dogzen från mej å mina tjejer å ha en fin dag..jag är ledig nu fram tills Torsdag. Kram Helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
Anna

Anna

5 oktober 2009 12:16

Jaa, idag är det verkligen grått höstväder

http://www.freewebs.com/solhem

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards