Colliekompisarna

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Marru - 4 oktober 2009 20:00

har varit väldigt trist. Det har varit grått och trist, nu på eftermiddagen har det bara vräkt ner. Tidigare under veckan har det varit väldigt kallt på nätterna. Marken har varit alldeles vit av frost när man vaknat på morgonen. Det är nog dags och ta in änglatrumpeten, har ju fram till nu täckt över den med en duk.

Av Marru - 4 oktober 2009 19:36

Nu har jag lite idétorka på vad jag skall skriva så jag kan väl ta upp en sak som dom diskuterade på Hundforumet för nån vecka sen. Hjärtmasken som finns ute på kontinenten. För nån vecka sen hittades en död räv i Skåne som hade den. Det verkar ju inte vara nån snäll liten parasit som är på intåg till Sverige.

Så vi får väl hoppas att alla som tänker köpa sig en smuggelhund använder förnuftet och låter bli. Samma sak gäller dessa gatuhundar som det blivit så populärt och ta hand om, är det så säkert att dom har blivit kollade att de inte  bär med sig mer smittsamma sjukdomar. Det finns tillräckligt med sjukdomar som våra djur kan drabbas av utan att man drar hit fler.

Här finns mer om den.

 

Här kommer förresten en bild från banan vi var och tränade på igår. När det inte finns några nummerskyltar så är det nog väldigt svårt att se hur banan skall gå, men jag kommer ihåg den Skrattande , för den var faktiskt väldigt rolig.

 

  

Av Marru - 4 oktober 2009 18:44

Nu vet jag att problemet beror inte på Rosa bandet bannern, eftersom det tycks strula även på dom sidor som inte har den. Finns några som jag varit in på som inte gått att öppna fast dom inte har den.

 

Jag har ju skickat mail, så får väl hoppas att det ordnar sig under veckan.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards