Colliekompisarna

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Marru - 2 oktober 2009 23:15

Jag får väl roa mig med lite grafik när inte internetet vill fungera som jag vill. Har ju en hel del Daiva-tutar nerladdade så jag kan göra dom. Fast om jag skall vara riktigt ärlig så är det bara vissa sidor på Facebook som krånglar för mig så jag inte kommer in på min farm Gråter, alla dom andra verkar fungera. Ja, förutom bloggen då, ibland går det inte att få upp min blogg, fast den här sidan där jag skriver mm, den fungerar. Så är kommer min kvällsgrafik som är från gruppen Daiva, länk finns till höger.


  

Av Marru - 2 oktober 2009 20:53

Ja, då var det äntligen fredag igen. Det är väl ingen större skillnad mot andra dagar, förutom att jag har börjat träna på fredagar. Det skulle ju egentligen varit step up idag, men som jag skrev förra veckan så har ju våran ledare drabbats av hälsporre och hon var tvungen att sluta med step up ett tag. Så idag skulle vi haft cirkelträning, men det blev inte det heller idag, för den ledaren har legat på lasarett men troligtvis hemma nu. Så idag blev det en konditionspass med styrka som hette duga. Ledaren var verkligen en riktig hoppjerka, hon hade hur mycket energi som helst Förvånad. Inte för att jag vet varifrån hon fick den. Det blev först kondition, sen körde vi träning för lår. Sen blev det kondition igen, sen tränade vi ryggmuskler. Återigen kondition, men det var sista, sen körde vi mag- och rumpövningar. Verkligen ett tufft pass, det var faktiskt en tjej som var minst 25 år yngre än jag som gick efter halva passet, så lite stolt är jag över att jag klarade hela passet.

I helgen blir jag ensam en stor del av helgen, så då tänkte jag ta med mig alla 4 till Semla och träna. Har vi tur så står VM-banan kvar sen i onsdags. Vet inte om de har några agilitykurser fortfarande för är dom slut så står den säkert kvar.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards