Colliekompisarna

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Marru - 16 februari 2009 22:02

Jag har roat mig med lite grafik nu igen. Har ju gått med i en till grupp, ja en sån där det man gör är frivilligt. Den gruppen som hade lektioner har jag gjort klart nu, så nu sitter jag och väntar på ett certifikat från dem. Den här gruppen som den här är gjord i är en grupp inom Skagra, och det är en animeringsgrupp, som dom som har gått animeringskursen hos Skagra får gå med i.


Av Marru - 16 februari 2009 20:03

Tänkte jag skulle visa lite hundbilder för omväxlings skull istället för all bussbabbel. Jag har ju nu gått genom alla linjer, nu är det bara och sitta och vänta på att dom skall ringa.


Tog ju bild på Lizzie förra veckan när hon låg på soffan och sov, hon var så söt.

 


Tyvärr så blir mina bilder lite gryniga, beror visst på för högt ISO tal, och jag har ännu inte kommit på hur man ändrar det för den ställer sig på högt automatiskt.


 


Medans Lizzie ligger och sover så sött med huvudet på en kudde, så roar sig Clara med att visa hela garnityren åt Micki. Se så vacker hon är.

 


Ja, det var väl allt för mig, idag behöver jag inte lägga mig tidigt för jag skall till Virbso imorgon på eftermiddagen och träffa min personliga coach.







Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards