Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 3 juni 2010

Sommar?????

Av Marru - 3 juni 2010 23:45

Det verkar som om sommaren har kommit hit på allvar. Det har verkligen varit varmt dom sista dagarna, och det verkar hålla i sig, skönt.

 

Har varit och jobbat i Ludvika idag. Kan ju säga att jag trivs verkligen inte där, men vad gör man. Men jag är inne på Platsbanken och tittar efter annat flera gånger i veckan.

 

Nu sa personalansvarige på Nobina att han skulle göra ett schema för mig över sommaren. Bävar för hur den kommer att se ut. Men jag sa ifrån att nå 50 timmar i veckan jobbar jag inte. Det räcker nog som det är ändå, troligen så blir det så att man är hemma ca 10 timmar, varav man sover 6-7 timmar. Skulle verkligen vilja ha ett normalt jobb, så man fick ha ett liv som andra människor.

 

Nä, det är nog lika bra och gå och lägga sig, blir bara deprimerad när jag tänker på sommaren och jobb.

 
 
"Bettan"

"Bettan"

5 juni 2010 14:28

Hej vännen!

Men fyyyy. hoppas & håller mina tummar att du ska finna ett bättre & trevligare jobb. Så du mår bra med dig själv också ... Sänder dig kramar via etern & önskar dig samtidigt en trevlig helg.
Kram kram Bettan

http://dream-on.bloggagratis.se

 
Kerstin

Kerstin

5 juni 2010 19:16

Ja nu är det sommar, härligt!
Fy vilka tider du har, att du orkar med, du har ju hundarna med. Förstår att du vill ha annat jobb och hoppas, hoppas det dyker upp något snart

http://farna.bloggplatsen.se

 
BeritBerit

BeritBerit

5 juni 2010 19:51

Hej Marketta!

Åh, vad jag önskar du fick ett annat jobb, det där du har verkar rena mardrömmen, du måste ju ha fritid också.

Skönt ändå att du har gott väder och det har vi också här i Götet för tillfället. Hugovovven ligger och gosar i trädgården, men skäller på killarna som tränar skateboards, dom gillar han inte.

Ha det så gott!
Kramar
Berit

http://beritbj.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards