Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Quizle - hösten!

Av Marru - 11 september 2012 21:42

Tar väl en veckans fråga här idag, har ju inte hänt så speciellt mycket. Denna veckas fråga handlar om hösten, och dom flesta vet säkert vad jag tycker om denna årstid   .

 

1. Tycker du om hösten som årstid?

Nej, jag hatar den.


2. Vad är det bästa med hösten?

Om det är nåt som är bra med hösten så är det väl alla goda bär och svamp.


3. Vad gör du på hösten som du inte gör annars?

Finns det nåt man kan göra som man inte gör annars.


4. Hur ska du spendera din höst?

Försöka få det överstökat så fort som möjligt.


5. Har du plockat bort sommaren ännu? Med det menar jag altan/balkongmöbler, blommor och krukor mm.

Absolut inte, de får vara kvar så länge som möjligt.

 

Tycker du veckas fråga verkar vara kul, och vill vara med så klicka på quizle.

 
 
Paula

Paula

12 september 2012 09:56

hihi, smaken är som baken....november är dock en skitmånad så jag hoppas att vintern redan kommit då!
Kram

http://paulaz.se

 
Maria

Maria

12 september 2012 15:40

Håller med, hösten är ingen höjdare!

http://www.mimali.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards