Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Animering

Av Marru - 23 oktober 2008 19:22

Känner att jag börjar bli gråhårig snart. Är ju med i en grupp som har en animeringskurs, såklart skulle jag hoppa med där. Fast den här veckan känns tyngre än dom andra. Jag har ju inte nå konstnärliga anlag alls, så mina alster ser ju inte så bra ut.




Jaja, så ser dom ut. Fast den med blomman och fjärilen såg inte alls ut sådär i programmet. Nu är det bara den 5-armade ljusstaken kvar. Hur jag nu skall fixa till den. Fast jag vet ju inte om dessa är godkända heller, får kanske göra om allt :-(


Imorgon är det dags för mig och jobba, blir bara imorgon för jag har tagit ledigt lördagen eftersom vi skall åka till Hässleholm på söndag.

 
 
Anki Enbom

Anki Enbom

23 oktober 2008 19:42

Wow, så vackert det lyser och blinkar här då :)) Själv har jag fått pippi på att animera ljus.har till och med tagit egna kort på ljus så jag kan animera *s*
Kram och håller tummarna för att du blir godkänd

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Helén

Helén

23 oktober 2008 20:46

Helloooo...

Joo, visst är de sjukt.. att en människa kan bli så otroligt sjuk att de begår såna brott.. nåt jäklar sjukt är de juh.. det är ju allt oftare å oftare me.

Men duu, övning ger färdighet.. du lär dej ju eftersom.. snart är du värsta proffset på layouter åsånt.
Du har alltid så mycket kul för dej, kurser å allt me hundarna.. att du hinner me allt.

Nu har vi varit å storhandlat iaf, å plockat in i kyl, frys å skåp, fått i mej kaffe å får sitta en stund.. måste invänta nyheterna så man får höra de senaste nyheterna angående Carolin.. du är väl me å tänder ett ljus för henne å familjen mfl imorrn kl 19.

Kram på dej tjejen..pözz på voffsarna. Helén å flocken.

http://helanshala.blogspot.com

 
Astrid

Astrid

23 oktober 2008 21:44

Men jösses det är ju bra animerat.Jag var med i animeringsgrupper för många år sedan,men nu har jag nästan glömt hur man gör.
Så tjusig Micken är

http://www.astridla.com

 
Jill

Jill

24 oktober 2008 05:47

Lycka till med karlarna men Axelsson är super bra att ha att göra med... Han kan vara så rolig. Saknar han som jobbar kompis faktist!! Så ha de kul där borta nu :) Och ta med lite hund böcker så kan du drömma dig bort!

http://hundarnaojill.dinstudio.se

 
Helén

Helén

24 oktober 2008 10:24

Heij.. jodå, de klarade du galant.
Så kul å gå å lära sig lite sånt på datorn, du blir snart proffs hörru..hehehe.

Joo, de är tragiskt att endel ska tro att de kan göra andra människor illa å behandla folk hur de vill.. nu kan familjen iaf sörja ordentligt, nu då hon är funnen. Såå otroligt trist bara att detta behövde hända.. å det är ju mer nära en nu, då hon e från samma stad som oss på nåt sätt.

Hoppas ni får en härlig helg.. jag jobbar daghelg, så jag lär ju vara OSOCIAL som vanligt, de helgerna..hmmm.
Ha de gött..kram på dej, pözza voffsarna. Helén.

http://helanshala.blogspot.com

 
Anna

Anna

24 oktober 2008 23:55

Jättefina animeringar, gillade den understa rosen i "ram" mycket.

Jodå, det är samma blogg, provar med lite olika bakgrunder bara, har lite svårt att bestämma mej.*fniss*

http://www.freewebs.com/solhem

 
"Bettan"

"Bettan"

25 oktober 2008 21:03

Inte ska du vara så negativ emot ditt arbete här. Ser jätttttttte fina ut allihop.
Å sen är det ju som så att man kan bara bli bättre & bättre i sitt arbete. Eller hur :)?
Kram Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards