Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Animerat!

Av Marru - 17 april 2009 22:21

Började med en bild i psp igår, men blev som vanligt trött mitt i allt. Så jag fick fortsätta med den idag. Är ju med i Skagras animeringsgrupp som Ladykatt har hand om. Hon skickar in länkar en gång i veckan, sen får vi göra det vi vill och hinner under veckan. Så jag gjorde ett försök med denna som jag blev ganska nöjd med. Har även satt in länkar till grafikgrupperna bland länkarna så behöver jag inte hålla på och leta fram den varje gång jag sätter in en bild jag gjort i nån grupp. Har även möblerat om länkar till mina vänner i Målarboden. Nu finns dom alla efter varandra.




 
 
Ann-Sofie

Ann-Sofie

17 april 2009 22:41

Häftigt!

http://collieforever.blogg.se

 
Ingen bild

missy

18 april 2009 00:21

Åhh ska jag komma och hjälpa dig med kanske ;) fniss

kram kram

 
Ingen bild

Spraka

18 april 2009 06:50

Snyggt!!!

Tänk om man ändå kunde göra sånt här.......

 
Ingen bild

Viktoria

18 april 2009 08:54

Så vackert! Jag skulle också villja vara med där! Men jag har bara gjort Skagra 1. Och hinner inte ta resten av skagra just nu. Men klart animeringen...skulle jag väl kunna vika tid åt...

 
Cina

Cina

18 april 2009 18:37

Sååååå snygg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
A-C

A-C

18 april 2009 19:07

Jättefin blev den din nya animering. Animera är jag jättedålig på. Men skulle gärna lära mig mer av.

http://acin.bloggagratis.se

 
Astrid

Astrid

18 april 2009 19:09

Attans snygg animering blev det.
Jag håller just nu på med winnies animeringar
Jag ser att du vårstädat på din blogg. Ordning och reda blev det

http://www.astridla.com

 
Reneth

Reneth

19 april 2009 17:59

Härlig animering. Jag hoppas att jag får animera någon gång. Gick först tre steg i PS och sedan hade de ingen som animerade i det programmet för tillfället. Nu har jag gått PSP steg 1 och hoppas att jag ska kunna animera i det programmet i stället.

http://www.svenssonstassavtryck.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards