Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Telia!

Av Marru - 26 maj 2009 12:22

Sitter hemma på uppehåll nu, och skall iväg och jobba snart. Har under hela rasten försökt att komma ut på nätet. Men det har inte gått, sen började jag titta på modemet, och där lyste inte alla lampor som dom skulle. Så började jag fundera om Telia missat nånting när jag avbokade flytten hos dom. Så jag ringde till dom för att kolla. Jomen visst, bredbandet var flyttat till den nya adressen, men hemtelefonen var kvar :-o.


Jag ringde ju direkt efter att vi bestämt att det inte blir nåt. Men jag sa ju bara till om hemtelefonen, jag tänkte ju att dom begriper väl att det gäller allt. Men det hade dom inte gjort. Det skulle inte gå och göra nåt förräns imorgon sa hon, eftersom flyttdatumet var i dag. Jag berättade åt maken när han kom hem. Han sa direkt att hur kan dom flytta bredbandet och inte hemtelefonen. Så han tog och ringde en gång till. Han fick det till att de skulle koppla tillbaka det senast imorgon, kan bli redan idag fast det tror inte jag mycket på. Det är tur att jag har det mobila bredbandet, så nu sitter jag med den.


Våran Chrysler är fixad nu, det blev och kosta en lite slant och lämna in den. Men nu är det nya bensinrör runtom. Skönt att den är fit for fight igen. Sen ikväll direkt när jag slutat så är det dags för hund i hand igen. Men jag börjar få lite  abstinens nu. Har inte varit på agilityträning på 2 veckor och det blir inget imorgon heller för jag åkte på jobb imorgon, ett maratonpass igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards