Colliekompisarna

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Marru - 14 september 2009 23:58

Ja, äntligen hittade Hundsport hit till oss också. Det tog tid men den kom ju till slut. Fast nu såg jag ju bilden som var i under helgen. Jag trodde ju att det skulle stå lite mer, trodde att uppfödaren skulle skriva nåt om dagarna men hon har inte gjort det än. Lugn Vigdis, jag skall scanna in sidorna imorgon eller i övermorgon, så det kommer snart.


Kom på igår att våran micro pajade i helgen. Jag är ju inte i nån större behov av den. Möjligen om man vill värma en Billys pan pizza nån gång. Annars så tycker jag micron är en ganska onödig uppfinning, duger inte ens till att värma matlådor i. När jag jobbade på stålrör så hade vi en värmeugn som jag värmde min mat i, det blev godast så, fast ibland så kunde det bli kallast också Skrattande. Man måste ju komma ihåg att ställa in lådan också. Men alla fall i helgen så pajade den, och maken är desperat. Hur skall han nu värma sin kvällsmat. Jag brukar ju göra så mycket att han kan spara hälften till kvällen och äta det senare. Jag ställer mig inte och lagar mat 2 ggr per dag.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards