Colliekompisarna

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Marru - 25 december 2011 15:08

fyller Colliekompisarnas blogg idag. Måste haft extremt tråkigt på juldagen för 4 år sedan. Det har ibland blivit mycket skrivet, och ibland har det varit sämre. Men det är roligt och gå tillbaka och titta vad som hände för några år sen. Jag hade förut en 10-års almanacka. Den har visat sig vara bra och ha ibland när maken och jag har varit oense om nåt. Då har jag kunnat gå tillbaka till den och titta hur det var med den saken. Men nu har det inte blivit av att jag köpt nån ny när den gamla tog slut. Tror sista året jag skrev var 2006. Det är ju inte allt som blir skrivet i bloggen. Kanske skulle ta och investera en ny till nästa år. Brukade ju även skriva vädret i den också. Där har vi ofta varit oense. Maken påstår att för några år vid den här tiden så var det si eller så. Då har jag tagit fram min almanacka och tittat hur det var med den saken.


Skall försöka skriva ite mer nästa år, i år har det blivit lite dåligt här. Förra året så försökte jag skriva nåt varje dag. Men om det inte händer nåt, vad skall man då skriva om.


Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards