Colliekompisarna

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Marru - 5 december 2012 22:56

Hur mycket finns det där uppe som skall ner egentligen. Först så regnade det hela sommaren, och nu all denna snö. Tar det aldrig slut där uppe   . Maken var precis in och sa att jag inte kan köra in bilen på gården för att packa. Nu gick han ut för att kolla om jag får ut bilen från parkeringen en gång. Plogen har varit här, och han har plogat en halv meter hög vall. Plogat in på gårdarna lär vi inte få förrän imorgon bitti när det kommer nån från Bärkehus som gör det.

 

Ja, det blev så att jag inte gick och la mig alls inatt, utan sitter här vaken ända tills det är dags och åka. Kommer nog att åka iväg om ett par timmar. Vi får packa med oss filtar ifall vi blir sittande i hamnen innan vi kan köra på färjan. Varför skulle det bli sånt här väder just denna helg   . Jaja, vi får se hur det blir med den saken.

 

Nåt bloggande blir det nog kanske inte förrän jag kommer hem på måndag kväll. Vet inte hur det är med uppkoppling därborta, om dom har bredband och router. Men datorn åker med alla fall, måste ju tömma minneskortet i kameran. Tänker försöka passa på och ta mycket bilder nu när jag får nåt annat och fota än det som finns här hemma   .

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards