Colliekompisarna

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Marru - 14 december 2012 23:46

Ja, då har vi ännu en helg framför oss. Det lovas dåligt väder i helgen, snöoväder. Nu tycker jag faktiskt att det räcker med snön. Det är alldeles för mycket av den varan för min smak. Snart går det bara och trampa runt på byn igen. Usch, vilken lång vinter det blir då. Såg att det inte varit nån och gått i skogen där det förut har gått en massa folk. Men det går ju inte komma fram dit heller nu för nu går det även skidspår på ännu fler ställen, fast jag gick vid sidan av för att kolla om det var nån som hade gått en stig där. 

 

Jag har i ett par dagar nu haft ont i ena ögonvrån, och det nedre ögonlocket är svullet och rött. Vaknade vid 6-tiden imorse, och det gjorde kanonont. Trodde ögat var igensvullet. Var en vända på toa och somnade om några timmar. Sen kändes det bättre när jag vaknade imorse. Men nu börjar det göra mer ont igen. Få se nu om det är igenmurat när jag vaknar imorgon bitti. 

 

Ikväll har jag inte haft nån hund som har suttit och stirrat på mig. Idag kom jag ihåg och ge maten   

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards