Colliekompisarna

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Marru - 9 maj 2012 23:01

Idag har det verkligen varit tråkigt väder. Det har väl regnat mer eller mindre hela dagen. Tror jag alla fall. För vad som har hänt mitt på dan har jag faktiskt inte riktigt koll på    . Jag har varit så inne i planerandet av rallylydnadsbanor att det helt plötsligt blev eftermiddag  , och nästan dags för agilityträning. Men nu är äntligen banorna klara. Har inte skickat in dom 2 sista än. Men jag har fått svar på dom jag skickat in förut. Hon tyckte det såg ut att vara roliga och intressanta banor, fast hon var osäker på en banorna ifall den fungerar i verkligheten. Jag tror att den gör det. Visserligen så har jag inte byggt dom i verkligheten, men jag tror på rutpappret  . Men känns skönt att ha den biten klar. Tänker här under veckan läsa på lite mer om vilka poängavdrag det blir för olika fel.


Åkte iväg på agilityträningen med systrarna trots att det regnade. Man behöver ju inte springa för fullt. Det finns saker man kan träna på alla fall. Tex säkerhet i slalom. Det är nåt vi behöver mycket av. Det har väl inte hänt så mycket annat här, när man har suttit med en massa smålappar framför sig och gjort banor. Vissa kom automatiskt av sig självt, och andra fick man nöta mer med. Jag ritade ju upp alla på rutpapper för att kolla avstånd. Tänkte idag att jag numrerar banorna så jag kommer ihåg hur dom går. Men det hade jag redan glömt bort. Tack och lov så hade jag skrivit upp numrena på momenten i den ordning dom går så jag fick kolla på den för att komma ihåg hur jag hade planerat.  

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards