Colliekompisarna

Alla inlägg den 26 december 2022

Av Marru - 26 december 2022 23:29

Ja, det svänger om vädret här. Imorse när man vaknade så var alla träd så fint snötyngda. När jag kommit så långt som till en promenad med hundarna så hade det blivit plusgrader, och all snö från träden droppade ner som vatten. Den delen av gångvägen som hade trädgrenar hängande över var alldeles isiga. 


På eftermiddagen tog jag med mig killarna och åkte till hallen i Norberg på agilityträning. Vägen genom Söderbärke var verkligen snorhal. Det var knappt man tog sig uppför backen på vägen hem. Det var ganska många och tränade idag. Vi hade 3 olika kombinationer, men jag körde bara 2 av dom. Viiru var duktig. Han klarade av och hålla sig till mig fast det var andra hundar på dom andra kombinationerna samtidigt med oss. 

 

Vi får se hur det ser ut imorgon när man vaknar, för just nu för tillfället snöar det.

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards