Colliekompisarna

Alla inlägg den 5 april 2024

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.

 

    

 

Första arpil var det fint väder, och då var jag till Lindesberg och dömde rallylydnad. Nybörjarklass, det var kul. Länge sen sist. Nu har jag bara 2 mästarklasstävlingar och en nybörjarklass inbokad före sommaren. Det blir nog inte så mycket rallylydnadstävlingar under sommaren. 

 

    

 

Efter tävlingen så tog Karin och jag en liten geocachingvända. Hittade en cache vi letade efter förra året, och blev lite sura över att vi inte hittade. Nu fick jag syn på den ganska direkt. Men istället fick vi en ny och sura över. Vi får väl ta den nästa år   .

 

       

 

Nu är det bara några dagar kvar innan det är slut på den härliga ledigheten. Man hade ju önskat bättre väder. Men den kommer ju på måndag, när man börjar jobba igen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024
>>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards