Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Tidelag

Av Marru - 12 november 2008 22:39

Sitter just nu och tittar på Insider, handlar om tidelag. Denna vedervärdiga handling som i detta land inte är olagligt. Varför, ju för att man inte kan bevisa att djuret far illa av det :-o. Vad är det för j-a dumheter. Såklart far djuret illa av det. Vad som är skönt är att allt börjar komma fram nu. Det fanns ju en tid i Sverige när det var dödsstraff på det.


Skulle jag möta en sån person vet jag inte vad jag skulle ta till med den personen. Skulle en sån person läsa min blogg så vill jag bara att den personer skall veta hur j-a sjuk i huvudet jag tycker den personen är. Det är så äckligt att man blir illamående.


Jag hoppas att nån tar sin sunda förnuft till fånga och gör en lag på att förbjuda denna tidelag. Det har skickats in namnlistor den ena efter den andra, men inget hjälper. Varför?????

 
 
Susanne

Susanne

13 november 2008 08:14

hej där ja du såg ochså lite av programmet fast det var bara från mitten av interjuvn med äcklet.Det är så svinigt dom personer är inte friska.
Dom säger så fint idag dom har med sig det från barnsben då det har varit problem i barndomshemmet.Men övergrepp och annat nej det finns inte ord för sådana människor.
Ja du får ha det så gott så länge kRamen Susanne

http://www.snoddas.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

13 november 2008 11:08

ja fy fan för detta. Man mår illa att det ens finns så sjuka personer som kan göra så här med djur....
Ha en bra dag! Nu ska jag återgå till mitt jobb.
Kramis Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

13 november 2008 15:36

Säger bara FYFAN för dom som gör detta , det är sjukt!! Jag blir vansinnigt arg över sånt. Och jag såg inte detta program för jag blir så arg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

13 november 2008 18:12

Ja, visst är det sjuka i huvudet. vet inte vilket straff som ska tillämpa dem. Dödstraff är för milt enligt mig.
Kraam

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Jill

Jill

13 november 2008 19:11

Ja sjukt är det iaf... Och det jobbet jag har fått är jag ämnad för! Och att jag har blivit personligt utvald och DET är så skönt! Man vet att man är behövd på vissa ställen iaf! Och våran arbetsplats som vi är på NU kan ta sig i baken för de förlorar något så bra som vi eller hur!?

http://hundarnaojill.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards