Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Utmanad

Av Marru - 1 februari 2009 20:11

Nu har jag fått en utmaning som ställde till med lite problem. Men jag fixar det på nåt sätt. Utmaningen kom från Jill. Jag skulle ju för det första leta reda på sjätte mappen i Mina bilder, har ju inte så många där eftersom jag sparar allt på min externa hårddisk. Så då gick jag och tittade på den sjätte mappen i min externa, men då kom jag till mappen med bilderna som jag använder ibland till grafiken. Så tyvärr så blev bilden ganska tråkig.


Här är reglerna:


- Gå in i mappen mina bilder.

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Nu är det bara och tänka ut vilka jag skall utmana.


Mailis

Missy

Anki

Kerstin

Astrid

Susanne


Bilden är här nere, ingen aning vem som gjort den.

 
 
Ingen bild

MISSY

2 februari 2009 11:42

Hej

Jag tyvärr inte göra utmaningen eftersom jag inte är hemma vid min egen dator, så jag får göra den sedan ;)

Kram

 
Anki Enbom

Anki Enbom

2 februari 2009 12:19

Har antagit din utmaning nu :)
Roligt med utmaningar tycker jag
kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Susanne

Susanne

2 februari 2009 13:35

Halloj lite problem har jag med mappen mina bilder för där i har jag ingenting. Sedan gick jag över till den externa.Och vad hittade jag där ...... jo jag gick till den sjätte mappen och i den fanns inga sex mappar.Så nu har du satt mig på pottan jag går får gå in på D disken och kika där.... när jag kommer hem Kramen Damen säger Susanne

http://snoddas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards