Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Utmanad

Av Marru - 7 februari 2009 18:27

Har blivit utmanad av Missy den här gången. Hon är verkligen nyfiken för hon vill vara och rota i min handväska *S*. Jag hade ju visserligen kunnat fuska och säga att jag inte äger nån handsväska, fast det skulle hon kanske inte gå på. Tyvärr så har jag bara en väska, så jag kunde inte heller välja den som det var minst i. Så är kommer den bittra sanningen om vad jag släpar i min handväska *S*.



Väskan ser ni överst, den kommer från Oriflame (reklam ;-) ). Så börjar vi från vänster till höger. Ett litet block där jag skriver upp tiderna för passen på Swebus, så jag vet när jag börjar och slutar. Sen en tidtabell, förarhandboken, den röda som ligger under rundstickorna :-o. Sen har vi en packe med näsdukar, och en liten fickalmanacka. Ovanför dom så ligger det bajspåsar, läppcerat och ett kort så jag kommer in genom porten på stålrör. Kanske skulle lämna in den nästa gång jag åker till Virsbo. Bredvid dom så ligger det en Libresse, synålar och sytråd. En tub handkräm från Oriflame (mera reklarm :-) ). Under dom har vi bla min plånbok som har blivit vattenskadat, vet inte varför jag fick den sidan överst för. Till vänster om den mitt vv-kort, minneslapp med startnummer på förra agilitytävlingen och ett par påsar tuggummi. Under dessa ligger en trave med pennor, bla en från WDS, och en hoppfällbar hårborste med spegel från Oriflame (REKLAM :-) ).


Fast nu nästa vecka kommer en del av sakerna försvinna från min väska för jag fick ju en svart fin väska från Swebus, så tidtabellen, blocket och förarhandboken får flytta över till den.


Här är reglerna för utmaningen:

-ta fram din handväska och töm innehållet på borden

-ta en bild på innehållet tillsammans med väskan ( ej hela väskan behöver synas )

-lägg upp den på bloggen skriv gärna en lite om innehållet

-länka vidare till minst 4 personer och till personen du fick utmaningen av


Jaha, vilka skall jag utmana då ?????? Det får nog bli


Anki

Helén

Eva

Cina


Jag skulle nog tro att dessa personer har en handväska med massor av prylar i *S*.



 
 
Cina

Cina

7 februari 2009 19:02

OK jag antar din utmaning men det får bli imorgon som den kommer ut!
Ha en fin lördagskväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

7 februari 2009 20:53

Hejsan vännen!
Du har ngt att hämta i min blogg :)
Jag har antagit din utmaning och den kommer strax i min blogg.
Jösses vad grejor jag hade *fniss*
kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

8 februari 2009 10:02

Jag har en utmaning i min blogg om du har tid och lust :)
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Annorlunda utmaning!

Annorlunda utmaning!

8 februari 2009 22:54

Hejsan!
Kul att titta in på din blogg....alltid något på gång!
Vad får du allt ifrån?
Även annat roligt att läsa om!

Ha det gött!
Åse

http://www.sheltiebus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards