Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Award

Av Marru - 12 februari 2009 20:30

Jag har fått award från Kerstin och Astrid. Astrids motivation till varför jag fick den var : om du hinner mellan bussturerna, så kul att få läsa om dina hundar. Kerstin skrev: Den är din för jag gillar dig och din Blogg!

Säger tack till er båda, ni är så snälla. Kramizzar



Den som känner för det får ta den. Jag har tyvärr inte tid att välja nån som skall få, så därför får ni alla som är inne vid mig den.

 
 
Helén

Helén

12 februari 2009 21:53

Heij.. wow, så nu är du redo för egna turer.. skoj. hoppas de gick bra å köra, i de stora backarna och de smala vägarna...kan tänka mej att de kan vara pirrigt då det är xtra halkigt ute. Lycka till i fortsättningen till dej.

Japp, 36kg på 2.5 månader.. men medan jag var inne i det så kommer jag inte ens ihåg att jag ens vägde de 15 mittersta kilona.. de är som att de rasade utav bara den..
Jag vägde mej ju ändå 1gång per vecka + att jag tränade som bara attan.. de rann som bara av mej.. men då fick jag en hemsk ångest då jag gått ner dessa 36kg, och blev jätterädd.. som alla sa till mej, -nu får du sätta stopp, jag kände ju inte att jag ens försökte banta, jag hade ju bara börjat träna mer + halvera mina portioner, jag åt ju allt.. då menar jag ALLT vad socker och fett är.. stekt mat har jag aldrig riktig kunnat äta så mycket av, p g av magkatarr.. så de var ju lätt å lägga bort.
52kg som min minsta vikt. var ÅTFANDERS för lite, för lite för mina 1.64m
Höll denna vikten i över 6 år, började ju om på GB-Glace, å de satt sina spår.. EN GLASSOMAAAAAN i himmelriket.. bra va.

Nu är man långt över den högsta vikten jag hade då.. men iof, jag tränar ju inte heller som jag gjorde då.. tiden finns inte.. de får räcka me hundarna å vad de kräver.

Nee, nu ska jag inte babbla mer.. stackars dej, du har nog sveda i ögena vid detta laget, som jag pladdrar på..hihihi.

Kram på dej, å ha goa turer me din buss..kram Helén å lillflocken.

http://helanshala.blogspot.com

 
Jill

Jill

13 februari 2009 06:59

Vi börjar kl 9 ja samlingen alltså men jag vet ju inte när jag kommer in ;)

http://hundarnaojill.wordpress.com

 
Reneth

Reneth

13 februari 2009 12:41

Har du kört buss i massor av snö nu under veckan. Här har vi massor med snö för att vara i Småland. Jag väntar på att Simon, Bless och King ska komma hem. Jag fick tyvärr bäckenet ur läge under veckan som gick, så han kommer hem för att fixa så de vuxna hundarna ska få lite kul under eftermiddagen. Ha en trevlig helg
Kram
Reneth

http://www.svenssonstassavtryck.se

 
Bodil

Bodil

13 februari 2009 14:49

Hej vännen!
vill bara önska dig och familjen en riktigt fin Alla Hjärtans Dag i morgon.
Kram från Bodil

http://www.loggboken.info

 
Gunilla

Gunilla

14 februari 2009 02:23

GRATTIS Farina på din 7 års dag, WOFF.
Hoppas du fick en jättegod tårta att "smaska på"
Nu är du stora damen, fast det har du nog varit länge? Kan ju inget om hundars ålder.
Får önska er en trevlig Alla Hjärtans dag oxå i morgon Lördag.
Kram/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards