Colliekompisarna

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Fredag igen!

Av Marru - 18 september 2009 23:01

Jaha, då har vi kommit till fredagen igen. Veckorna går verkligen fort igen. Ikväll var jag iväg till Fagersta på step up igen. Det gick lite lättare den här gången än förra, eller lättare och lättare kanske var lite och ta i. Men jag höll ut mycket längre, och hade lättare och hänga med i kombinationerna. Men trots det är det lika kul som förut. För många år sen när jag bodde i Borlänge så gick jag på step up med en kompis på Kvarsvedens GOIF. De skulle ha en föreningens dag, där alla grupper visade upp vad dom gjorde. Våran step up grupp skulle också vara med och visa våran step up. Min kompis och jag åkte dit för vi tyckte det verkade kul. Vi gick där och sålde lotter och pratade med människor, såg några från step up gruppen som gick där och tittade också. Sen började det närma tiden vi skulle fram, så vi gick in i klubbhuset och skulle träna. När vi går in för att träna så upptäcker vi att det bara var min kompis, jag och ledaren som skulle vara med på uppvisningen Förvånad . Av en grupp på ca 15-20 personer så är det bara 2 personer som ställer upp, det tyckte vi var dåligt. Men vi körde på med samma fart alla fall, och bra gick det.


Annars så har jag suttit här och tubat. Alltså att man tar och frilägger ett motiv från en bild som man kan lägga på en annan bild. Det jag har tubat ikväll är en ängsklocka.


  

 
 
Anna

Anna

19 september 2009 09:35

Step Up verkar himla kul, men svårt och jättejobbigt

http://www.freewebs.com/solhem

 
Annmi

Annmi

19 september 2009 11:26

Waoo,vilken fin Tube ♥....

http://annmisblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Viktoria

19 september 2009 12:09

Snyggt tubat!
Vad är Step up egentligen?
Rolf och jag tänkte att vi ska så småningom börja på, square dans(felstavat tror jag), är det något liknande?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marru - Söndag 28 april 22:19

Oj, vad man har frysit på rallylydnadstävlingar. Ok, idag var det ju inte lika kallt som förra helgen. Däremot blött. Förra helgen var jag till Strängnäs BK och dömde en mästarklass. Jag trodde att jag hade gjort en riktigt klurig bana med två stycke...

Av Marru - Fredag 5 april 23:51

Så var det april igen, med allt vad det innebär. Bland annat aprilväder. Ena dagen är det så bart och fint överallt, och man känner våren. Nästa dag är det bara vitt, vitt och återigen vitt.          Första arpil var det fint väder, och då v...

Av Marru - Tisdag 26 mars 20:14

Nu har det varit lite tävlingar igen. För över en vecka sen hade vi agilitytävlingar. Klass 1 på lördag och klass 2 på söndag. Viiru och jag tävlade på lördagen. Han var duktig, placeringarna blev 3, 4, och 5. Vi var och tränade igår, och han var rik...

Av Marru - Tisdag 27 feb 20:38


Då har man varit ute och dömt igen. Hos Gävle BK. Denna gång fick jag en lite större hall och vara i än förra gången. Många duktiga ekipage vad det som vanligt. Men det blir ju lätt så i mästarklass. De finns ju ingen högra klass, och en del har vari...

Av Marru - Lördag 17 feb 22:02

Viiru och jag har varit på agilitytävling på hemmaklubben i Norberg. Vi har inte tränat mycket i vinter. Nästan bara slalom när vi varit till hallen på torsdagkvällarna och tränat rallylydnad. Då har det ju alltid stått ett slalom vid bakom sekretari...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards