Colliekompisarna

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Marru - 2 december 2009 12:46

Först vill jag säga tack för alla värmande kommentarer om gårdagens olycka. Maken var till stan idag och tömde våran bil på diverse prylar. Samtidigt gjordes en skrotningsrapport, som skickas till försäkringsbolaget. Här kan man läsa mer om olyckan, nu stämmer ju inte allt som står i artikeln. Men det är väl som vanligt när det gäller tidningar   .

 

Idag är det lite småkallt ute, ca -7 grader. Solen är framme från en klarblå himmel, det gnistrar om frostiga grenar och grässtrån, ser ut som små diamanter. Jag fick gå med alla 4 hundarna imorse för maken åkte till stan, så jag tog Lizzie och Micki första vändan, och såg alla diamanter. Så jag tänkte att jag tar med mig kameran och försöker få dom på bild, men det var inte lätt. Det var bara nån jag lyckades med, men här kommer alla fall lite vinterbilder

 

 

 

 

 

  

 

Till sist en bild på ljungen jag har i min kruka på trappan.

 

  

 

Nu blev det lite bilder igen, det är länge sen sist jag tog nåt.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards