Colliekompisarna

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Marru - 7 juni 2011 23:11

Jag började redan förra veckan fundera på om man skulle göra ett försök och doppa sig, men det vart ingen tillfälle till det förrän nu  . Fast jag gjorde det i smyg, när maken gick ut och rökte så hämtade jag min bikini. På med den och sen jeanskjol och blus och ut på promenad med systrarna. Det är egentligen våran morgonpromenad, men eftersom vi är lite sega på morgonen så hinner kl bli 10 innan vi kommer iväg. Nu var det bara och hålla tummarna att dagis inte var där på min badplats  . Dom är nästan dom enda som brukar vara där. Vilket sjå det måste vara och hålla reda på alla gungar så dom inte plumsar i sjön.


Men den här gången var det tomt där som det är oftast. Så först vadade jag ut en bit för att känna efter och det kändes ju hur varmt som helst, så det var bara av med kläder och i. Det var kanonskönt i vattnet. Men systrarna tyckte det var lite jobbigt när jag försvann ut i vattnet. Men inte tillräckligt jobbigt för att dom skulle följa efter mig. Hmmmm.....vad är det för vallhundar som släpper iväg en flockmedlem mitt ut i sjön   . Nej, istället så höll dom sig på behörigt avstånd. Man vet ju aldrig vad den där tokiga matte hittar på, kanske tom bär dom ut i sjön eller nåt annat galet.


 


När jag hade plaskat i vattnet ett tag så klädde jag på mig och gick upp för slänten och så fortsatte vi våran sk morgonpromenad.


En vy över ett blomsterhav ut mot sjön.


 

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Chat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Translator

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners

Hundsidor

Målarbodens blommor

Länkar

Recept

Väder

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards